středa 3. září 2008

Bloguji i já! a hned tři filmy zadarmo k tomu

"Cože?" nebo "Kam jsem se to dostal?!" nebo "Kam jsem se to dostala?!" nebo snad "Vždyť už má jeden blog, tak na co další??" nebo možná "Idiot..."

To si možná říkáte nyní. Možná něco úplně jiného. Pravda je ovšem taková, že jsem se mýlil. Velmi jsem se mýlil například v článku o blogíískách.

Víte co to je blog? K čemu byl vytvořen a za jakým účelem ho lidé začali provozovat?


Blogy jsou s námi již přes deset let. V nynějších dobách je lidé používají převážně jako "deníčky" nebo "zápisníky", ale přesně s tímto úmyslem nebyly dříve zakládány.

Základní myšlenka blogu, neboli weblogu, je, že na určité stránce se shromažďují adresy, odkazy, zdroje všeho zajímavého, poučného. Mohou to být fotografie, videa, hudba, zajímavé články, cokoli. Takový výtažek z internetu - toho nejdůležitějšího, co autor weblogu považuje za důležité.

Proto jsem se mýlil.

Dnes už je tato myšlenka jinde. Weblogy se rozdělili do dvou táborů - ti co píší jen odkazy, tzv. výtažky, a ti co píší deníčky, zápisníky, a tak různé myšlenky. Pak je tu ještě jedna skupina. A to je ta, ktará má to i to. Píše deníček, ale občas k němu hodí zajímavou skladbu, nebo video.

A nyní k věci. Já sám mám jeden weblog z druhé skupiny. Hervyho zápisník. Je to fajn, baví mě to a líbí se mi. ALE. 4asto na internetu narazím na věci o které bych se rád podělil, ale na této stránce nemohu, nebo spíš nechci. A proto jsem se rozhodl udělat si weblog, takový jak má být.

Vítejte na Hervyho blogu

A pro začátek tu pro vás mám tři filmy, které byste neměli přehlédnout a pokud máte rádi komedie, ale takové, které nejsou trapné, bláznivé ani ze série Scary movie, tak si tyto tři filmy, co vám ukáži, zamilujete.


Návrat do budoucnosti 1
Odkaz na ČSFD

Přímý odkaz (kdyby nešlo video zde na stránce)






Návrat do budoucnosti 2
Odkaz na ČSFD

Přímý odkaz (kdyby nešlo video zde na stránce)






Návrat do budoucnosti 3
Odkaz na ČSFD

Přímý odkaz (kdyby nešlo video zde na stránce)




To je prozatím vše. Brzy zdar nazdar!

1 komentář:

Tatsume řekl(a)...

Hehe, jenom dva blogy a hned idiot, jo? Nabuď na sebe tak zlej. Už jsem narazila i na individuum, které má blogů slovy devět a jejich počet pořád roste. (já to ale nejsem).
Jo. Tyhle filmy miluju. fakt. hlavně ten třetí.:)

Žádný ze souborů zde zveřejněný, se nenalézá ne serveru subdomény hervyho-weblog.blogspot.com. Nepřebírám za ně zodpovědnost a čtenáři si je prohlíží na vlastní riziko.